Specjalizuje się w metodach sprzedażowych, efektywnych w środowisku wysokiej konkurencji. W „pierwszym życiu” neurobiolog, mapujący sieci nerwowe stojące za określonymi wzorami zachowań (Max-Planck-Institut fuer Verhaltensphysiologie, Niemcy oraz McMaster University, Kanada). Autor wielu publikacji w międzynarodowych czasopismach naukowych, posiadacz stopnia naukowego doktora habilitowanego.
W „życiu biznesowym” początkowo praca w firmie wydawniczej w Kanadzie, a dalej kilkuletnia praca na stanowisku Dyrektora Działu Marketingu w polskim oddziale multimedialnego koncernu Bertelsmann A.G., prowadzącego wysyłkowy klub czytelniczy „Świat Książki”. Poszerzenie bazy klientów klubu o ponad 1 milion członków. Następnie współtwórca spółki produkującej akcesoria sprzętu „mobile”. Sprzedaż tychże do sieci food (Carrefour, Tesco, Real, Auchan, Makro Cash, Kaufland) i non-food (Media Markt/Saturn) w ich polskich i zagranicznych oddziałach.
Jako doradca i szkoleniowiec opiera się o swoje bezpośrednie doświadczenie zawodowe zdobyte na wysoko konkurencyjnych rynkach Ameryki Pn. i Europy Zachodniej, proponując implementacje metod z wymienionych obszarów w polskich firmach.