MATEUSZ WOLIŃSKI

Specjalista od docierania do grupy docelowej

Dzięki połączeniu psychologii, nowoczesnego designu, copywritingu i możliwości technologicznych Mateusz Woliński potrafi skutecznie przedrzeć się przez szum informacyjny panujący na rynkach charakteryzujących się wysoką konkurencją. Używając właściwej perspektywy tworzy nie tylko strategie komunikacji, ale również kompleksowe rozwiązania biznesowe. W osiąganiu celów pomagał m.in. Coca-Cola, Microsoft, P&G.

Zafascynowany skutecznością marketingu internetowego i jego możliwościami już na studiach obrał ścieżkę cyfrową i kształcił się pod okiem najlepszych specjalistów m. in. z Google. Swoje szerokie doświadczenie posiada zarówno w obszarze SEM, social marketingu czy tworzeniu stron www. Szczególny nacisk kładzie na optymalizację konwersji, dzięki wykorzystaniu rozbudowanych narzędzi analityki internetowej.

Jako współtwórca programu pozauczelnianej edukacji biznesowej dla studentów i absolwentów AKADOS poznał od podszewki rynek akademicki. Pod jego okiem aule w całej Polsce wypełniły się po brzegi.

Zawsze poszukuje wyzwań i kolejnych możliwości rozwoju. Uważnie analizując potrzeby Młodych Talentów postanowił stworzyć rozwiązanie, które odmieni oblicze rynku pracy – Higher.