Szukasz sposobu na pokazanie unikalności Twojej firmy?
Sprawdź, co najlepiej odda jej atmosferę.
Filmy rekrutacyjne
Twoja kultura firmowa jest wyjątkowa, ale ciężko ją opisać słowami? Przybliż ją Kandydatom za pomocą wideo ukazu jącego codzienne życie zespołów i wartości, którymi się kierują lub stwórz klip promujący konkretną ofertę pracy.
Czym się zajmiemy?
- Ustalimy jak wpleść wideo rekrutacyjne w część twojej strategii employer branding.
- Stworzymy scenariusz na bazie przedstawionego celu i Twoich założeń.
- Uzyskamy pozwolenia na kręcenie w wybranych lokalizacjach i wykorzystanie wizerunku osób z firmy.
- Zaplanujemy i zrealizujemy dzień zdjęciowy z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu.
- Zmontujemy film dopasowany stylem do kultury Twojej firmy.
- Zaproponujemy pasujące do całości tło muzyczne.
- Gotowy materiał przygotujemy do emisji w dowolnym miejscu (stronie internetowej, Facebook, Instagram, YouTube).
Opcjonalnie
- Zorganizujemy profesjonalną makijażystkę na plan filmowy.
- Znajdziemy lektora, który podłoży głos do klipu i opracujemy jego kwestie.
- Stworzymy animacje, spójne z Twoją identyfikacją wizualną.
Firmowe sesje zdjęciowe
Uchwyć momenty, które tworzą Twoją firmę. Pokaż ludzi. Pokaż emocje. Pokaż codzienność. Zaprezentuj Kandydatom jak wygląda ich przyszłe miejsce pracy, by lepiej mogli zrozumieć czy chcą się stać jego częścią.
Czym się zajmiemy?
- Ustalimy przeznaczenie sesji zdjęciowej i zaplanujemy jej scenariusz z wykorzystaniem przykładowych zdjęć, ilustrujących planowane kadrowanie.
- Sprawdzimy warunki, w których zrealizowana ma być sesja.
- Zapewnimy niezbędny do realizacji sesji sprzęt techniczny (statywy, oświetlenie, tła itp.).
- Przeprowadzimy sesję zdjęciową indywidualnych pracowników, całego zespołu lub siedziby Twojej firmy zgodną z wyznacznikami księgi identyfikacji wizualnej.
- Uzyskamy pozwolenia na wykorzystanie wizerunku osób z firmy.
- Dokonamy profesjonalnej obróbki wybranych zdjęć.
Zakładka Kariera
Czy Twoja strona kariery jest najlepszym źródłem Kandydatów? Uniezależnij się od starych metod ograniczających się wyłącznie do publikowania ogłoszeń na portalach pracy. Przekuj swój portal w maszynkę do zatrudniania i zbuduj talent pool, który będzie służył Ci latami.
Czym się zajmiemy?
- Przeanalizujemy jak radzi sobie Twoja obecna strona kariery.
- Ustalimy na czym najbardziej Ci zależy i zaprojektujemy architekturę całego portalu, aby spełnić przedstawione cele.
- Opracujemy strony wzmacniające Twoją markę pracodawcy i zgodne z identyfikacją wizualną.
- Zaplanujemy treści, które przyciągną i przekonają odpowiednich Kandydatów.
- Zadbamy o odczucia i doświadczenia Kandydatów (Candidate Experience) na całej ścieżce prowadzącej do aplikacji.
- Przygotujemy pliki strony do umieszczenia na Twoim serwerze i pomożemy w jej uruchomieniu.
- Zainstalujemy analitykę internetową, która pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na najbardziej istotne pytania dot. ruchu Kandydatów.
Optymalizacja ofert pracy
Twoje ogłoszenia rekrutacyjne przyciągają coraz mniej Kandydatów? Dostosuj ich formę i zawartość, by znaleźć pracowników, których szukasz.
Czym się zajmiemy?
- Przeanalizujemy treść twojej oferty pracy i opisu stanowiska.
- Pomożemy ustalić, co wyróżnia Cię spośród innych pracodawców.
- Przepracujemy tekst ogłoszenia na język angażujący Kandydatów.
- Dodamy elementy pomagające przekonać do aplikacji.
- Doradzimy jak dostosować propozycję korzyści do obecnego rynku.
Prowadzenie profilu kariery
Obecnie każda większa firma posiada firmowy fanpage kariery na jednym z portali społecznościowych jak Facebook, LinkedIn czy Instagram. Nie masz czasu na publikację postów i animację potencjalnych Kandydatów? Pomożemy.
Czym się zajmiemy?
- Zapoznamy się ze strategią employer branding Twojej marki i zaproponujemy pomysły na serie treści, które mogą pojawić się na profilu.
- Opracujemy teksty postów.
- Stworzymy grafiki spójne z identyfikacją wizualną.
- Przeprowadzimy akcje aktywizujące społeczność skupioną wokół fanpage’a.
- Odpowiemy na pytania spływające na profil i pojawiające się komentarze.
Niektóre firmy, z którymi mamy lub mieliśmy przyjemność współpracować
Dlaczego warto dbać o wizerunek?
- Wygenerujesz więcej Kandydatów z prowadzonych już działań rekrutacyjnych.
- Pomożesz zrozumieć swoją kulturę organizacyjną i przyciągniesz lepiej dopasowane osoby.
- Zmniejszysz koszty pozyskiwania pracowników.
- Zbudujesz talent pool, który sprawi, że nie będziesz zaczynał każdej rekrutacji “od zera”.
- Zoptymalizujesz wszystkie punkty kontaktu z Kandydatem.
- Zapewnisz sobie spójność wzmacniającą siłę wszystkich Twoich działań employer branding.