Mateusz Woliński
CMO
Opis
Człowiek od rozwiązywania problemów. Z łatwością przychodzi mu rozłożenie na czynniki pierwsze nawet najbardziej skomplikowanych procesów, ustalenie, co nie funkcjonuje i zaproponowanie rozwiązania, które pozwoli dynamicznie ruszyć do przodu.
Niespokojny umysł, uzależniony od nieustannego poszukiwania nowych i lepszych metod działania. Fascynują go innowacje, idee zmieniające rzeczywistość oraz wyzwania, z którymi nikt (lub prawie nikt) jeszcze sobie nie poradził. Kocha odkrywać. Pasja do zdobywania wiedzy zapłonęła w nim zanim potrafił sformułować swoje pierwsze pytanie.
Ma naturalną zdolność do porządkowania chaosu. Potrafi holistycznie spojrzeć na sytuację, proces, problem lub pomysł, wziąć pod uwagę wszystkie powiązane czynniki i wyselekcjonować kluczowe aspekty, na których trzeba się skoncentrować. Niepoprawny systemowiec, który wszędzie widzi jakąś strukturę z zarysowanymi zależnościami. Do obszarów niepewności podchodzi z naukowym zacięciem, by rzucić na nie promień przenikliwego światła. Analityczne zdolności i racjonalne myślenie wykorzystuje, by zredukować skomplikowane zagadnienia do ich esencji.
Na co dzień czerpie ze swoich talentów w celu przedarcia się przez szum informacyjny panujący na rynkach charakteryzujących się wysoką konkurencją. Używając właściwej perspektywy tworzy nie tylko strategie komunikacji, ale również kompleksowe rozwiązania biznesowe.
Zafascynowany skutecznością marketingu internetowego i jego możliwościami już na studiach obrał ścieżkę cyfrową, gdzie kształcił się pod okiem najlepszych specjalistów m. in. z Google. Szczególny nacisk kładzie na optymalizację konwersji, którą osiąga dzięki doświadczeniu w wykorzystaniu rozbudowanych narzędzi analitycznych, głębokiemu zrozumieniu sił stojących za procesami decyzyjnymi oraz znajomości ludzkiej percepcji.
Zawsze poszukuje wyzwań i kolejnych możliwości rozwoju. Uważnie analizując trendy na rynku postanowił stworzyć rozwiązanie, które sprzyjać będzie rozwijaniu się angażujących miejsc pracy – Higher.
W firmie dba o skuteczność prowadzonych działań, optymalizację procesów oraz pozyskiwanie i rozprzestrzenianie wiedzy wewnątrz całej organizacji. Przy projektach doradza w obszarze kreowania strategii marketingu rekrutacyjnego, która pozwoli w efektywny sposób pozyskać Kandydatów dopasowanych do DNA organizacji.