Michał Kapczuk

CEO

DNA

Niezależnie od tego czy chodzi o przedsięwzięcie, ludzi czy osiągnięcie porozumienia Michał Kapczuk to ekspert w uruchamianiu ukrytego potencjału. Jego unikalne spojrzenie sprawia, że odnalezienie nowych możliwości to tylko kwestia czasu, nawet w najbardziej wymagających przypadkach. Wizjoner z głową i rękawami pełnymi pomysłów.

Posiada naturalną umiejętność dostrzegania problemów z różnych perspektyw. Ułatwia mu to wniesienie świeżości w zastałych obszarach organizacji czy projektach „skazanych” na porażkę. Często wpada na podejście, którego inni nie dostrzegli. Intuicja kieruje go w stronę praktycznych rozwiązań. Nie boi się zaangażować w niesprawdzone pomysły i często eksperymentuje, aby wprowadzić coś innowacyjnego do projektu.

Niepoprawny optymista, pozytywnie nastawiony do otaczającego Go świata. Wiecznie zaangażowany myślami w jakiś nowy projekt. Podczas rozmowy nie sposób nie zarazić się energią, bijącą od Niego. Tempo pracy sprawia, że w zespole pojawiają się plotki, że zamiast krwi w Jego żyłach płynie kawa. Kocha wyzwania. Aby jak najlepiej zaplanować wdrożenie idei wykorzystuje swoją znajomość ludzkiej natury i znakomite wyczucie otoczenia rynkowego.

Swoje doświadczenie w tworzeniu czegoś z niczego rozpoczął już w trakcie II roku studiów jako Prezes Koła Naukowego Finansów Uniwersytetu Warszawskiego. Dzięki umiejętnemu łączeniu partnerów biznesowych z uczelnią w ciągu pierwszego roku przeprowadził razem z członkami koła ponad 40 projektów.

Równolegle podjął się wyzwania, jakim było zbudowanie pierwszego w Europie programu pozauczelnianej edukacji biznesowej dla studentów i absolwentów – AKADOS. Stworzył jej strukturę organizacyjną oraz przyczynił się do rozwoju projektu do skali ogólnopolskiej. Umiejętność „uruchamiania” ludzi, nawiązywania relacji biznesowych oraz koordynowania wielu obszarów jednocześnie pozwoliła na zrealizowanie przez organizacje, którymi zarządzał w przeciągu 3 lat działalności ok. 200 wydarzeń w 18 miastach Polski, w których wzięło udział ok. 25 000 osób.

Po niezliczonych rozmowach z największymi pracodawcami zdecydował zaangażować się w zbudowanie rozwiązania, które pozwoli firmom znaleźć dopasowanych do ich DNA pracowników – Higher.

W firmie zajmuje się nawiązywaniem współpracy z nowymi Partnerami, dokładną analizą ich potrzeb oraz dotychczasowych działań, a następnie stworzeniem rekomendacji strategicznych planów pozyskiwania Kandydatów, przy wykorzystaniu dedykowanej mieszanki elementów marketingu rekrutacyjnego i employer branding.

Umiejętności
  • Strategia pozyskiwania Talentów
  • Employer branding
  • Nawiązywanie współpracy
  • Negocjacje
  • Przywództwo
Hobby
  • Wędrówki górskie
  • Architektura i urbanistyka
  • Koszykówka
  • Siatkówka
  • Budowanie modeli biznesowych
Znajdź mnie na